IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Warriors of NightClan [Akame ga Kill!/Warrior Cats | English]

Go down 
AuteurBericht
Tick

Aantal berichten : 32

BerichtOnderwerp: Warriors of NightClan [Akame ga Kill!/Warrior Cats | English]   za nov 08, 2014 9:21 am

Warriors of NightClan
Introductie & Allegiances
Welkom, Gast.
In dit topic ga ik mijn probeersel tot een Engelse fanfiction plaatsen. Ik schrijf dit intro even in het Nederlands omdat dat makkelijker is ^^
De fanfiction zelf wordt geen verhaal van meerdere chapters, maar meer een verhaal van verschillende oneshots (verhalen die maar een hoofdstuk lang zijn) die zich allemaal in hetzelfde crossover-universum afspelen. In dit geval speelt het verhaal zich niet af de wereld van Akame ga Kill!, maar de wereld van Warrior Cats. De hoofdpersonen in de verhalen zijn de katten van een kleine Clan genaamd NightClan (de Warrior Cats versie van Night Raid). Deze verhalen kunnen, maar hoeven niet per-se gebaseerd zijn op de afleveringen van Akame ga Kill!. Het eerste verhaal zal gaan over hoe Hazelpaw een kat van NightClan werd, aangezien hij ooit een kittypet (huiskat) was, maar het is op dit moment nog niet af, dus ik post het nog niet.

Ook zal ik dit "verhaal" op fanfiction.net plaatsen zodra ik het eerste verhaal af heb.
-----
Cats of NightClan:

Cats outside NightClan:

Story written by Dutchy
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Warriors of NightClan [Akame ga Kill!/Warrior Cats | English]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Verhalen :: Fanfictie-
Ga naar: