IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De Val

Go down 
AuteurBericht
Midna

Aantal berichten : 9

BerichtOnderwerp: De Val    di nov 11, 2014 5:47 pm

Hallo :3

Laatst had ik een schrijfopdracht voor Nederlands. We moesten een verhaal van ongeveer drie pagina's schrijven, over een bepalende historische gebeurtenis. De hoofdpersoon moest een leeftijdsgenoot zijn, die erbij aanwezig was. Er waren twee zinnen die erin voor moesten komen: 'Dat had ik je eerder kunnen vertellen, ouwe snoeperd!' en 'Wie het laatst lacht, lacht het hardst.'

Ik heb gekozen om over de val van de Berlijnse Muur te schrijven, in een rpg-achtige samenwerking met een vriendin van mij. Ik verwacht heus niet van je dat je het echt leest hoor, maar theoretisch is het mogelijk ;) Dit is het resultaat:

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
May
Admin

Aantal berichten : 52

BerichtOnderwerp: Re: De Val    wo nov 12, 2014 6:48 pm

Dit is echt een supermooi verhaal. Complimenten!
Er zijn niet echt tips die ik kan geven, behalve dat je zo door moet gaan c:
Ik weet niet of jouw vriendin het leuk vindt om haar verhaal hier neer te zetten, want die zou ik ook maar wat graag willen lezen :3

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://newhope.actieforum.com/forum
Midna

Aantal berichten : 9

BerichtOnderwerp: Re: De Val    wo nov 12, 2014 10:03 pm

Dank je wel! :D :D
Ze doet niet aan RPG, dus ik denk niet dat ze het überhaupt ooit door zou hebben als ik haar verhaal hier post. Dus ik heb geen permissie nodig >:D Maar ik heb haar naam er wel uitgehaald.
De situaties en dialogen in het verhaal zijn soms wat vreemd, omdat we onze verhalen achteraf behoorlijk hebben moeten inkorten. Hier istie:

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Val    

Terug naar boven Go down

De Val
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Verhalen :: Normaal-
Ga naar: