IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Innocent

Go down 
AuteurBericht
Viper

Aantal berichten : 5

BerichtOnderwerp: Innocent   vr nov 14, 2014 8:40 pm

The story

Het was maximaal negen uur ’s avonds, ’s winters. Ik herinner het me nog precies, hoe die avond was. Vooral omdat ik er zelf bij was. Ik was de hoofdpersoon van die avond. Vele blikken waren op mij gericht, vooral hatelijke blikken. Ik snapte er alleen niets van. Ik had het toch goed gedaan? Ik had het echt totaal niet begrepen. Wat was het probleem nou? Nou, er was geen probleem. Je kon de jaloezie bijna ruiken, zo erg was het. En bloed, dat rook je ook, maar dat was weer een heel ander verhaal. Mijn ijsblauwe ogen keken rond. Zo veel blikken, vol haat en jaloezie. Maar ik wilde helemaal niet dat ze jaloers op me waren. Ik voelde me zo alleen. Ik wilde dit niet. Ik wilde weg hier. Maar niemand luisterde naar me, niemand.. Ik was alleen goed genoeg als een monster. En ik voelde me ook een monster. Maar ik moest wel, wilde ik overleven. Was dit de bedoeling van mijn leven? Was dit hetgene wat iedereen van mij wilde? Nee, dat was het niet. Mijn leven was heel anders gelopen, als ik als iets anders geboren was. Als een of ander schootpupje. Als ik geboren was als een of andere leuke retriever, stond ik niet hier. Maar ik moest geboren worden als een monster. Ik moest geboren worden als een wezen, een die geen liefde verdiende. En dat was juist hetgene wat ik wilde. Liefde. Van een baasje, iemand die echt van me hield. Niet van iemand die geen baan had en doormiddel van mij geld kon verdienen.
Background information

Dit verhaal is gebaseerd op het leven van een hond die ik ken, met enkele aanpassingen. Het is allemaal best wel heftig, dus daarom deze waarschuwing. Het zal in elk geval geen 18+ shit worden, maar wel een beetje een shockerend verhaal. Verder, ik wil dat mensen duidelijk weten dat deze rassen zijn gebruikt om te vechten, niet gefokt. Judge the deed, not the breed. En ja, ik heb ervaring met deze rassen en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Sindskort ben ik zelfs bezig met het vertrouwen terug winnen van een Dobermann die vroeger mishandeld is, dus ik weet wel wat ik schrijf.
x
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Innocent
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Verhalen :: Fantasy-
Ga naar: